| Referanse: http://www.norvetnet.no/forum/forum_posts.asp?TID=2193&PN=&TPN=1#30026 |
Sitat: Adlertag
Hovedsiden er jo bra og sikkert flittig besøkt, men forventer han virkelig at skada veteraner skal skrive like mye på forumet her som de hyperaktive kverulantene på VG-debatt ?
Selvfølgelig ikke, det finnes noen virkelige seriøse og gode tråder på dette forumet, og slik ønsker vi å ha det - kvalitet fremfor kvantitet. Men et forum kan faktisk dø, miste livets rett, hvis deltagerne ikke lenger er interessert, og det er vel i ferd med å skje her. Det startes for få tråder.
En god illustrasjon kom i går kveld, da postet jeg samtidig på facebook og her meldingen om at flere norske soldater var drept, før det var 19 som hadde lest tråden her så var det 19 kommentarer på meldingen på facebook.
Jeg har kjøpt inn siste versjon av forumet for noen måneder tilbake, og målet har vært å knytte facebook, twitter osv. tettere sammen med forumet. Forhåpentligvis vil det kunne holde liv i nettsidene her.
Men det er uansett veteranene/personene som må engasjere seg for å skape et sted det er interessant å besøke med jevne mellomrom. Besøket på norvetnet.no er bra, det er aktiviteten som er utfordringen. Høyere aktivitet - flere kommer til å delta.
Som jeg sier til alle som henvende seg: Norsk Veterannettverk er bare et disponibelt verktøy.