New Posts New Posts RSS Feed - Norvetnet går mot slutten ?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Norvetnet går mot slutten ?

Post Reply Post Reply
Author
Adlertag View Drop Down
Kaptein
Kaptein

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Adlertag Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Norvetnet går mot slutten ?
    Posted: 20 juni 2010 at 13:37
Skulle logge meg inn her igår men ble møtt av en hvit side med en tekst som sa at Norvetnet var nedlagt fordi ingen gidder å følge opp her lenger, men idag ser jeg jo at siden er oppe igjen, så hva skjer ?
UNIFIL Norbatt XXII
UNOSOM Norcoy III
IFOR
Stridsudyktig på grunn av alkohol.
Back to Top
Terminator View Drop Down
Oberstlt
Oberstlt

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Terminator Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 juni 2010 at 16:08
Jeg opplevde det samme i går, og satte nesten i gang med gravøl og full pakke, men det endte med at jeg sendte en lang melding til norvetnet på et annet forum.

Det kan jo tenkes at han syslet med mørke tanker som ble reversert da han kanskje fikk litt av en meldingsstorm i alle de andre fora han er med i ...
Gjør rett, frykt ingen
Back to Top
Ruffen View Drop Down
Menig
Menig

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ruffen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 juni 2010 at 12:29

Meldingsstormen burde kanskje vært i dette fora da jeg håper det er flere som ønsker at denne siden lever videre!!
Unifil 88/89
Normovcon 92
Back to Top
Adlertag View Drop Down
Kaptein
Kaptein

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Adlertag Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 juni 2010 at 19:34
Hovedsiden er jo bra og sikkert flittig besøkt, men forventer han virkelig at skada veteraner skal skrive like mye på forumet her som de hyperaktive kverulantene på VG-debatt ?
UNIFIL Norbatt XXII
UNOSOM Norcoy III
IFOR
Stridsudyktig på grunn av alkohol.
Back to Top
king_arac View Drop Down
Sersjant
Sersjant

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote king_arac Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 juni 2010 at 16:03
I dag har det faktisk vært mere aktivitet i forumet enn på hel måned i det siste.Selv om det skjer tragiske ting bruk forumet.Mvh.King Arac.
Back to Top
vetnet View Drop Down
Administrator
Administrator

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vetnet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 juni 2010 at 20:19
Originally posted by Adlertag Adlertag wrote:

Hovedsiden er jo bra og sikkert flittig besøkt, men forventer han virkelig at skada veteraner skal skrive like mye på forumet her som de hyperaktive kverulantene på VG-debatt ?

Selvfølgelig ikke, det finnes noen virkelige seriøse og gode tråder på dette forumet, og slik ønsker vi å ha det - kvalitet fremfor kvantitet. Men et forum kan faktisk dø, miste livets rett, hvis deltagerne ikke lenger er interessert, og det er vel i ferd med å skje her. Det startes for få tråder.

En god illustrasjon kom i går kveld, da postet jeg samtidig på facebook og her meldingen om at flere norske soldater var drept, før det var 19 som hadde lest tråden her så var det 19 kommentarer på meldingen på facebook.

Jeg har kjøpt inn siste versjon av forumet for noen måneder tilbake, og målet har vært å knytte facebook, twitter osv. tettere sammen med forumet. Forhåpentligvis vil det kunne holde liv i nettsidene her.

Men det er uansett veteranene/personene som må engasjere seg for å skape et sted det er interessant å besøke med jevne mellomrom. Besøket på norvetnet.no er bra, det er aktiviteten som er utfordringen. Høyere aktivitet - flere kommer til å delta.

Som jeg sier til alle som henvende seg: Norsk Veterannettverk er bare et disponibelt verktøy.

Norsk Veterannettverk

Administrator
Back to Top
herbernts View Drop Down
Fenrik
Fenrik

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote herbernts Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 august 2010 at 15:40
Norvetnet må ikke gå mot slutten .Har all respekt for personen som holder forumet i gang .Hvet ikke grunnen att folk ikke engasjerer så mye lenger .Avogtil blir folk litt tomme i hodet for og skrive innlegg .Tror forumet vil ta seg opp igjen ,når vi får tenke litt på innlegg som vi kommer på .Er selv litt tom i hodet for nye innlegg ,men de kommer seg sikkert. Mangen her på forumet sliter ,så jeg tror de er grunnen .Stå på norvetnet ,du har all respekt .
Back to Top
Leandros View Drop Down
Menig
Menig

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leandros Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 april 2013 at 09:37
Originally posted by herbernts herbernts wrote:

Norvetnet mĺ ikke gĺ mot slutten .Har all respekt for personen som holder forumet i gang .Hvet ikke grunnen att folk ikke engasjerer sĺ mye lenger .
Jeg har en mening om dette. "För i tiden" hadde veteranene sin bakgrunn i FN-tjeneste - fredstjeneste i av annen type enn den vi har sett de senere år og med mer idealisme hos deltakerne. Mao, en mennesketype som engasjerer seg mer. I alle fall  föler jeg det slik.

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down